Course Overview
This course first analyzes conventional marketing theories; through case studies, students are led to observe and think of successes and failures that result from marketing models. After being equipped with the correct understanding and developing an awareness for marketing theories and models, students are then inspired to put their creativity into marketing models. Furthermore, the “Marketing 3.0” concept that has been promoted over recent years and structures of creative marketing models are described to allow students to deliver products and intentions of creators to customers and to win over their hearts.
- วัตถุประสงค์การเรียนรู้ (LO)
- ผู้เรียนมีความเข้าใจในการพัฒนาและการเปลี่ยนแปลงของรูปแบบการตลาดที่สำคัญได้อย่างมีประสิทธิภาพ
- ผู้เรียนสามารถแนะนำขั้นตอนของวิวัฒนาการทางการตลาดอย่างเป็นระบบ และสร้างสรรค์
- สามารถหาข้อมูลแนวทางที่เป็นนวัตกรรมในการแก้ปัญหาประเด็นต่าง ๆ ได้
Features
- คำบรรยาย : ภาษาไทย
- ปีที่พัฒนา : พ.ศ. 2563